Wprowadzenie

Fotografia jest moją pasją od wielu lat.

Na tym blogu zamierzam dzielić się z Wami pomysłami ułatwiającymi pracę zarówno fotografowi jak i osobom fotografowanym. Niektóre posty będą dotyczyć tematu pleneru lub studia, oświetlenia oraz przygotowania do każdego rodzaju sesji zdjęciowej. Nie zabraknie także informacji odnośnie nowinek w branży fotograficznej czy doboru sprzętu i jego konserwacji.

Co jakiś czas pochwalę się również zdjęciami, na których udało mi się zarejestrować niezwykłe emocje, ważne wydarzenia, ulotne chwile albo po prostu ciekawe widoki.

Wg mnie najważniejsza nie jest wcale kategoria fotografii, ale sama idea, koncepcja, której ma służyć. Zależy mi więc na uchwyceniu ważnych emocji lub na realizacji sesji stricte tematycznej np. alkoholizm.

W moim  dorobku znajdziesz  na pewno portret w plenerze, sesje typu beauty, glamour, akt czy nagość zakryta. A także chrzest, wieczór panieński i sesja zaręczynowa bliżej natury.

Efekty mojej pracy możecie podziwiać na stronie www.fotografia-jutra.pl

Pozdrawiam,
Fotografia Jutra
Łukasz Dudek
[fotograf z Płońska]

Dodaj komentarz